FacebookInstagramTwitterContact

 

Eating For Your Eyes: Carrots Deliver Nutrients That Preserve Vision           >>           Diabetic? Eat More Eggs           >>           Protect Your Kids From Pollution-Related Asthma With Vitamin D           >>           Miscellaneous Offences Act 2021           >>           Designs of 'Baju Melayu' Studs           >>           Spectrum Unveil 2024 Exhibition           >>           'People Call Me A Monster For Dyeing My Dog Pink - I Want Him To Match My Outfit'           >>           Number of New Converts Increase           >>           Mum's Horror As Group Text Invite For Daughter's 1st Birthday Party Goes Terribly Wrong           >>           Kid Cudi Engaged To Lola Abecassis Sartore           >>          

 

SHARE THIS ARTICLE




REACH US


GENERAL INQUIRY

[email protected]

 

ADVERTISING

[email protected]

 

PRESS RELEASE

[email protected]

 

HOTLINE

+673 222-0178 [Office Hour]

+673 223-6740 [Fax]

 



Upcoming Events





Prayer Times


The prayer times for Brunei-Muara and Temburong districts. For Tutong add 1 minute and for Belait add 3 minutes.


Imsak

: 05:01 AM

Subuh

: 05:11 AM

Syuruk

: 06:29 AM

Doha

: 06:51 AM

Zohor

: 12:32 PM

Asar

: 03:44 PM

Maghrib

: 06:32 PM

Isyak

: 07:42 PM

 



The Business Directory


 

 



Bahasa Melayu


  Home > Bahasa Melayu


Cawangan ke-11 Nazmi Textile Mall dirasmikan


MENTERI Kebudayaan, Belia dan Sukan, Yang Berhormat Pehin Datu Lailaraja Mejar Jeneral (B) Dato Paduka Seri Haji Awang Halbi bin Haji Mohd. Yussof dan datin semasa merasmikan Nazmi Textile Mall di Kompleks Annajat, Beribi.YANG Berhormat Menteri KKBS menyaksikan sebahagian tekstil yang dijual di cawangan itu yang diiringi oleh Pengarah Urusannya, Awang Nazeer Ahmad bin Zakaria. YANG Berhormat Menteri KKBS menyempurnakan penyampaian pakej umrah kepada seorang pekerja contoh di Nazmi Textile Mall, Dayang Siti Nurzuraihan Asshahdiah Rashidah binti Abdullah Lem. MENTERI Kebudayaan, Belia dan Sukan, Yang Berhormat Pehin Datu Lailaraja Mejar Jeneral (B) Dato Paduka Seri Haji Awang Halbi bin Haji Mohd. Yussof (empat, kanan) dan datin semasa hadir selaku tetamu kehormat merasmikan Nazmi Textile Mall di Kompleks Annajat, Beribi.

 


 November 25th, 2017  |  09:20 AM  |   2612 views

BANDAR SERI BEGAWAN

 

Kedai tekstil utama di negara ini, Nazmi Textile Mall melebarkan lagi perusahaannya dengan perasmian cawangan yang ke-11 bertempat di Kompleks Annajat, Beribi, di sini.

 

Perasmian cawangan terbaharu tersebut disempurnakan oleh Menteri Kebudayaan, Belia dan Sukan, Yang Berhormat Pehin Datu Lailaraja Mejar Jeneral (B) Dato Paduka Seri Haji Awang Halbi bin Haji Mohd. Yussof.

 

Turut hadir, Setiausaha Tetap Kementerian Kebudayaan, Belia dan Sukan, Dato Paduka Awang Haji Mohd. Juanda bin A. Rashid serta perwakilan-perwakilan luar negeri ke Negara Brunei Darussalam dan para tetamu jemputan.

 

Pada majlis tersebut, Yang Berhormat turut menyempurnakan penyampaian pakej umrah kepada seorang kakitangan Nazmi yang telah menunjukkan semangat jati diri dan komitmen serta dedikasi yang tinggi dalam tugas sebagai pekerja contoh di Nazmi Textile Mall.

 

Penerimanya, iaitu Dayang Siti Nurzuraihan Asshahdiah Rashidah binti Abdullah Lem yang telah berkhidmat bersama syarikat tersebut selama 15 tahun dan beliau melahirkan rasa bersyukur serta tidak menyangka kerana dipilih sebagai pekerja contoh dan seterusnya menerima pakej umrah tersebut.

 

Nazmi Textile Mall yang diasaskan oleh Pengarah Urusannya, Awang Nazeer Ahmad bin Zakaria, merupakan syarikat tekstil terbesar di negara ini yang menawarkan tekstil dan fabrik berkualiti tinggi kepada pelanggan-pelanggan domestik juga antarabangsa dengan harga-harga yang berpatutan.

 

Cawangan pertama Nazmi dibuka pada tahun 1992 di Wisma Jaya, Bandar Seri Begawan dan sehingga kini mereka telah membuka beberapa buah lagi cawangan di Daerah Brunei dan Muara juga Tutong, antaranya di Kompleks Yayasan Sultan Haji Hassanal Bolkiah, Plaza Athirah, The Mall Gadong, Hua Ho Manggis Mall dan Tanjung Bunut.

 


 

Source:
Ihsan PELITA BRUNEI

by Pelita Brunei

 

If you have any stories or news that you would like to share with the global online community, please feel free to share it with us by contacting us directly at [email protected]

 

Related News


Lahad Datu Murder: Remand Of 13 Students Extende

 2024-03-30 07:57:54

Sydney Church Stabbing: Australian Bishop Forgives Alleged Attacker

 2024-04-19 00:07:49

Google Sacks Staff Protesting Over Israeli Contract

 2024-04-19 00:33:16