FacebookInstagramTwitterContact

 

Water Valve Repair Works           >>           Signing Ceremony           >>           Active Weather Conditions are expected to Start Tomorrow           >>           Informed Society Programme           >>           Art Exhibition           >>           Visit to Important Locations in Islamic History           >>           Signing of the Memorandum of Understanding           >>           Borneo Islamic International Conference Presentation           >>           155th Session of W.H.O. Executive Board Meeting           >>           Borneo Islamic International Conference Exhibition           >>          

 

SHARE THIS ARTICLE




REACH US


GENERAL INQUIRY

[email protected]

 

ADVERTISING

[email protected]

 

PRESS RELEASE

[email protected]

 

HOTLINE

+673 222-0178 [Office Hour]

+673 223-6740 [Fax]

 



Upcoming Events





Prayer Times


The prayer times for Brunei-Muara and Temburong districts. For Tutong add 1 minute and for Belait add 3 minutes.


Imsak

: 05:01 AM

Subuh

: 05:11 AM

Syuruk

: 06:29 AM

Doha

: 06:51 AM

Zohor

: 12:32 PM

Asar

: 03:44 PM

Maghrib

: 06:32 PM

Isyak

: 07:42 PM

 



The Business Directory


 

 



Bahasa Melayu


  Home > Bahasa Melayu


Perlawanan Futsal Eratkan Lagi Silaturahim


 


 September 19th, 2023  |  08:01 AM  |   110 views

TUTONG

 

Masjid Tanjung Maya 'A' muncul juara pada Perlawanan Futsal antara masjid-masjid di bawah Mukim Tanjong Maya anjuran Takmir Masjid Kampung Penapar, Tutong, baru-baru ini.

 

Perlawanan bersempena Sambutan Ilal Hijrah 1445 ini merupakan julung kali diungkayahkan oleh Ahli Jawatankuasa Takmir masjid berkenaan sebagai satu inisiatif ke arah membersihkan hati dan sikap sentiasa bersabar serta mengharapkan keredaan Allah Subhanahu Wata'ala.

 

Hadir selaku tetamu kehormat dan seterusnya menyampaikan hadiah kepada pemenang ialah Ahli Majlis Mesyuarat Negara, Yang Berhormat Awang Abdul Aziz bin Haji Hamdan yang juga Ketua Kampung Sengkarai.

 

Menurut Yang Berhormat, dengan adanya program sebegini akan dapat menarik minat terutama golongan belia untuk berjinak-jinak mengikuti aktiviti-aktiviti yang dikendalikan oleh masjid.

 

Diharapkan aktiviti masjid akan terus berkembang dan semoga akan lebih ramai lagi belia tempatan akan aktif untuk mengikuti aktiviti masjid.

 

Adapun tujuan diadakan acara uni adalah untuk menaikkan semangat kesukanan bagi belia jemaah masjid serta penduduk kampung, Mukim Tanjong Maya di samping menjaga kesihatan dan mengeratkan silaturahim antara penduduk-penduduk kampung.

 

Turut hadir, Pemangku Penghulu Tanjung Maya dan Ketua Kampung Bukit Udal dan Penapar, Awang Haji Masri bin Haji Abdullah.

 


 

Source:
Ihsan PELITA BRUNEI

by PELITA BRUNEI

 

If you have any stories or news that you would like to share with the global online community, please feel free to share it with us by contacting us directly at [email protected]

 

Related News


Lahad Datu Murder: Remand Of 13 Students Extende

 2024-03-30 07:57:54

Allies Back Modi For Third Term After Election Setback

 2024-06-06 00:48:53

Court Rules Google Must Face £13.6bn Advertising Lawsuit

 2024-06-06 00:25:48